God morgon lördag!

Publicerad 2011-08-27 09:06:26 i Diverse Virkat,

Umeå bjuder på dimma och regnigt väder idag, vi får hoppas att det klarnar upp efter lunch som det brukar! Jag har inga planer för idag, kanske blir en tur till Mediamarket för att kolla datorer.

Igår köpte jag lite sockgarn, 3 nystan av Novita Sju Bröder. Perfekt sockgarn, "luddar" inte som andra garn ibland kan göra. I Sverige kan man bara köpa garnet på Rusta och online hos Tiinas garn. Jag har aldrig beställt online, men kommer nog göra det här framöver eftersom Rusta inte har så många färger att välja mellan.


Just nu färdigställer jag ett projekt som legat i lådan sedan sommaren 2009 (kanske dags?). En virkad kudde ska det bli. Nu funderar jag på hur jag ska göra baksidan av kudden, ska jag göra stolpar eller fm?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-27 13:08:23

I skell hade dom 10 nystan för 100 kr på rusta, har dom det i Umeå oxå?

Passa på å köp=)

Kram

Postat av: ida

Publicerad 2011-08-27 22:48:35

Å vilken fin kudde =) Sån hade varit fin i Nellas säng eller soffan. Har funderat på att kanske sticka nån kudde till soffan =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela