Höstmarknad

Publicerad 2011-08-28 10:54:50 i Allmänt,

På dagens schema står det höstmarknad på Gammlia i Umeå med familjen. Ska bli spännande, alltid roligt när det händer något. Kanske säljer de garn (som om jag skulle behöva köpa garn!).

Det var min vän som tipsade mig om Bloglovin, vilken fantastisk grej! Nu behöver man inte klicka runt för att kolla om favoritbloggarna uppdaterats, nej, nu kan man ha koll på alla på en och samma sida. Perfekt! Men det verkar inte som om man kan följa lösenordsskyddade bloggar? Följ mig på Bloglovin vetja!

Nu ska jag dammsuga! Hund och barn + höst = SANDLÅDA inomhus!



Kommentarer

Postat av: Susilull

Publicerad 2011-08-28 19:04:53

Kul att du vill vara med i min utlottning!



Ha det gott och Lycka till!

Postat av: Elin Markusson

Publicerad 2011-08-29 11:19:46

Roligt du vill vara med i min tävling. :)

1 lott blir det.

LYCKA TILL!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela