Måndag

Publicerad 2011-08-15 09:04:21 i Allmänt,

Måndag. Mobilen är på lagning IGEN och den virkade trasdockan är inte färdig. Köpte endast ett nystan garn på Noliamässan, det var inte särskilt billigt och rätt så utplockat. Ett nystan naturvitt alpakkagarn blev det, till samma pris som i alla garnaffärer.

Däremot köpte jag två ljusstakar, en på "loppis" och en som ser ut som en prinsesskrona till dottern. Dessutom köpte sambon två fina litografier av Annika Waara. Superfina! :) Nu ska vi bara rama in och hänga upp!

Tillbaka till virkningen. Jag har kommit fram till att det gör ont att virka, mitt ena pekfinger får skavsår! Det får bli varannan kväll virkning och varannan kväll stickning framöver.

Nu ska jag och dottern ut i solen, hoppas ni får en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela