Snabbprojekt

Publicerad 2011-08-29 14:55:19 i Diverse Virkat,



Här om dagen gjorde jag ett snabbprojekt; grytlappar att leka med till min dotters rum. Jag har målat en gammal paradhanddukshängare (heter det så?) i vitt, tänkte att dessa grytlappar skulle hänga på den i lek-"köket". Eftersom vi inte hämtat den nya barnsängen än, så är allting "on hold". Så fort sängen kommer på plats kan man möblera resten utefter den. Nästa helg blir det ett besök på Ikea, kanske det blir lite nyinköp där också.

Beskrivningen på dessa grytlappar hittade jag här hos Stjernfall.

Kommentarer

Postat av: Systeryster

Publicerad 2011-08-30 11:25:01

Shit, vilken talangfull syrra jag har. Tänk om man hade det där tålamodet.. du kanske vill sticka grytlappar åt mig, om vi nu flyttar snart hade det var roligt! typ rosa :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela