Blåsig julmarknad

Publicerad 2011-12-03 19:50:24 i Diverse Virkat,

Idag har jag besökt julmarknaden på Gammlia här i Umeå, dagen till ära var det SVINKALLT ute. Termometern visade på strax under nollan, men det blåste isande vindar! Gick runt en stund, tittade lite och handlade lite. Mysigt, men kallt! Köpte några härvor 2-trådigt ullgarn som jag tänkte använda till vantar. Vitt och grått, inte så spännande men det gör sig fint ihop. Hoppas jag får Vantboken: Solveigs Vantar av tomten! ;)

I väntan på mitt nya iPhone-skal virkade jag mig ett fodral. Jag använde mig av Drops Muskat, exakt 17 gr gick åt (färgen är lila, inte blå som på bilden).

Nu ska jag varva ned med en kopp chai och Så Mycket Bättre. Trevlig kväll alla!

Kommentarer

Postat av: Ann-Britt

Publicerad 2011-12-03 20:19:24

Hejsan!

Om du mejlar din adress till mig så kan jag skicka mönstret.

Alltid kul om man kan inspirera!

/Ann-Britt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela