Poncho/axelvärmare

Publicerad 2011-12-15 23:16:59 i Stickade Sjalar,

Idag har jag äntligen fotat ett av mina färdiga projekt. Jag hade dock ingen villig hjälpreda, så fick snällt hänga upp min nystickade poncho/axelvärmare på en galge och försöka få till en rättvis bild (inte det lättaste). Trots mina farhågor blev den rätt bra, lite längre än jag tänkt (vilket inte gör något) och det hade inte skadat om den varit lite mindre i omkrets. På det hela taget är jag ändå nöjd, kommer vara perfekt kalla vinterdagar när jag sitter på föreläsning på NUS och fryser!

Nu laddar vi för kalas här hemma, på lördag fyller prinsessan två år!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-12-16 00:31:31

Ser super mysig ut :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela