Alltid måndag?

Publicerad 2011-11-21 20:36:55 i Allmänt,

Veckorna går så fort, känns som om det alltid är måndag!

Jag har några färdiga projekt att visa er, men de är inte fotade ännu. Ska försöka fixa det i veckan, kanske när min lilla "assistent" vilar. Jag stickar på ett par babysockar just nu, knåpar och försöker hitta bästa storlek! Bara man får till en socka, så går det fortare med nästa.

Idag har jag gjort ett byte av telefon, från en Nokia N8 till en Iphone. Nokian har strulat och varit inne på lagning i princip hela tiden sedan juli, det har varit nära att den har åkt i väggen några gånger. Hoppas verkligen på en bättre telefon denna gång. 

Nej, tillbaka till stickorna.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela