Vantar till en vän

Publicerad 2011-11-17 20:00:00 i Stickade Vantar,

 

Jag har stickat ett par vantar till en vän. Vantarna är stickade i Järbogarns Raggi, kommer inte ihåg vad färgen heter. På ovansidan av handen har jag stickat en enkel fläta, dock syns den inte så mkt på grund av det melerade garnet (och ännu sämre syns flätan på bild). Mjuka och sköna vantar, jag hoppas de passar och uppskattas! :)

Nu när alla sockar är färdigstickade väntar en hög med idéer på att förverkligas. Julklappar ska fixas, skapas, ordnas. Måste nog göra en prioriteringslista på julklappar jag vill hinna göra, för snart är julen här!

Hur går det för er, hinner ni klart med alla julklappsidéer i tid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela