Bortrest

Publicerad 2011-10-26 17:10:37 i Allmänt,

Jag är bortrest, eller hemrest kanske man kan säga. Jag är iaf hos min mamma i Unbyn (en by mellan Boden och Luleå, i Norrbotten). Dåligt väder men väldigt mysigt ändå! :)

Dimma i Luleå. Här visas utsikten från radiohuset kl 12.15, fredag den 13 oktober. Foto: Carin Sjöblom.
(bilden lånad från sr.se)

Har besökt två garnaffärer; Handarbetshörnan i Luleå samt Ida Nilssons Garn- och Handarbetsaffär i Boden. Den senare är en favorit, trevlig personal och bra service. I inköpsväg blev det tre nystan bomullsgarn att virka med, samt en virknål (fick inte med mig rätt storlek hemifrån). Med hjälp av virknålen är nu garnet omvandlat till en hemlighet. Det är lite knivigt att visa upp alla projekt i bloggen nu när vi närmar oss jul. Mina släktingar och vänner kommer väl kräkas på allt stickat och virkat som de får i present! :)

Nu ska jag städa undan middagen, ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela