Babysockar av restgarn

Publicerad 2011-09-21 21:24:47 i Stickade Sockar,

Idag stickar jag ett par babysockar av restgarn (som jag fått av en kompis). De blir mysiga och mjuka, men de är varken supersnygga eller superinspirerande..
Jag har stickat resårstickning längs hela översidan på sockan, tycker det funkar superbra på små bebisar. Lätt att få av och på, och jag inbillar mig att de inte trycker någonstans. Perfekt! :)

 

Smider planer för ett par Norrbottensvantar med mönster från Vantkalendern 2012, Solveigs vantar. Kalendern innehåller ett vantmönster till varje månad. 12 mönster med fler variationsmöjligheter till ett helt okej pris, 146 kr på Adlibris. Jag blev glatt överraskad av kalendern! :)



Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela