Fryst garn

Publicerad 2011-09-22 10:40:17 i Allmänt,

Alla mina garner har fått flytta in i frysen. Igår när jag skulle ta fram garn till mitt kommande projekt så hittade jag ett kryp, så fruktansvärt Ä C K L I G T! Nu vet jag förstås inte om det kom från garnlådan eller om det var ett vanligt "luftkryp" som råkade landa på nystanet.. men ingen idé att chansa.

Jag tog ingen bild på äckel-krypet för jag dödade det illa kvickt, i ren panik! Och det kanske är tur det, så jag besparar er obehaget!

Umeå bjuder på regn idag, inte direkt ovanligt den senaste tiden. Jag hade planerat en cykeltur till affären för att köpa det vi glömde köpa igår (vi åkte till affären för att handla kaffe och kaviar, men det var det enda vi inte köpte).

Lunchdags! Tomatsoppa kanske? :)

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2011-09-22 12:54:01

Varför har garnet fått flytta in i frysen undrar jag? :P

Postat av: Karin

Publicerad 2011-09-22 13:03:45

Haha känner igen det där med affären;)



Tomatsoppa är såååå gott!

Postat av: Julia

Publicerad 2011-09-22 16:38:45

Fryser garnet så alla eventuella äckeldjur dör, samt alla äckelägg de kan ha lagt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela