Lördag

Publicerad 2011-09-24 21:19:52 i Stickade Sockar,

Nu är dotterns sockar färdiga!

Fick lite problem halvvägs in på den andra sockan, det naturvita garnet tog slut! Vad göra? Jag kom att tänka på ett par lila sockar jag stickat tidigare, som fick naturvita tår för att det lila garnet tog slut. Sagt och gjort, letade upp dessa små sockar och drog upp tåspetsarna. Garnsnuttarna fick utgöra räddningen för dotterns sockar! :) (så nu har jag ett par lila sockar utan tåspetsar, det blir nästa problem att lösa)

Har fäst trådarna samtidigt som jag slötittar lite på tv. Har en lugn och slapp lördagskväll. Senaste tiden har det varit mkt inre stress, så jag försöker verkligen ta det lugnt och andas. Jag gör allting fort annars, det är NU NU NU som gäller för mig. Måste försöka tänka om och lugna ner mig, inte ha så höga krav på mig själv.




Mönster: eget
Garn: Novita Sju Bröder

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-09-26 11:08:13

å vad fina!!! Du måste börja sälja lite grejer =) Till oss stockholmare tex! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela