Köket

Publicerad 2011-09-18 17:07:08 i Blandat pyssel,

Vårt kök har fått lite nya inredningsdetaljer i veckan, känns roligt att kunna förändra rummet med små medel. Nya krukor och en ny tavla, och vips så känns det nytt och roligt i köket.


Nya krukor från Ikea (ursäkta de opassande blommorna, skulle förstås vara finare med t.ex. pelargoner i krukorna men jag har absolut inte "gröna fingrar". Klarar knappt av att få dessa succulenter att överleva!)


Och en tavla jag broderat i veckan, med tyg som passepartout. Gjorde det enkelt för mig, men känner mig ändå nöjd. Enkelt är ibland bra, om inte bäst! :)

Kommentarer

Postat av: Johanna B

Publicerad 2011-09-18 22:23:01

haha darling! jag har köpt samma kruka till sovrummet =)



kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela