På plats

Publicerad 2011-09-13 10:43:17 i Blandat pyssel,


Nu har vi hämtat sängen till dottern, gillar den jättemkt! Färgen är lite avskavd på sina ställen, så det blir nog en ommålning framöver. Lapptäcket jag sytt och kudden jag virkat är på plats, blev precis så där mysigt som jag tänkt mig! :)


 
Bredvid sängen har jag hängt upp en hylla där jag ställt en liten tavla jag tryckt med bokstavsstämplar (första jag gjort någonsin, så jag ser den som ett provexemplar) och lite annat fint. Dottern vill dock plocka ner allt jag ställer där, så hyllan står oftast tom.



Under besöket i norr så letade jag upp mina små teburkar, de har fått ta plats i ovanför spisen i "kökshörnan" i dotterns rum. Lekvänliga burkar om inte annat! :)

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-09-13 10:53:44

Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? kram

Postat av: NillaK

Publicerad 2011-09-13 15:17:32

Vilken smart idé att ta teburkarna till leksaksspisen. Ser jättemysigt ut på den hyllan.

Postat av: Ida

Publicerad 2011-09-13 21:16:07

Va fint de blev =)

Postat av: Johanna B

Publicerad 2011-09-18 22:27:08

Men å va fint du har gjort! Kom hit och hälsa på snart =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela