Sovmorgon

Publicerad 2011-09-02 10:44:21 i Allmänt,

Dottern bestämde sig för sovmorgon idag, till kvart i åtta sov vi. Riktigt skönt efter en period då hon vaknat mellan sex och sju. Dock vaknade jag med en känsla av förkylning i kroppen, vore just typiskt om jag skulle bli sjuk nu! På lördag ska vi nämligen åka till stugan för att plocka lingon, mys-elda i spisen, fiska och umgås med släkten.

Idag ska jag försöka färdigställa den virkade kudden. Det som återstår på kudden är att sy en innerkudde och sedan antingen; virka fm runt hela kudden (enkelt men lite knepigt om kudden skulle behöva tvättas någon gång) eller skapa utrymme för knappar/trycknappar/dragkedja. Nästa vecka ska vi hämta hem den ny-gamla barnsängen, då vill jag bädda den fint! :) Gissar att jag kommer ha lust att ställa iordning allting samma dag vi kommer hem, jag har inget tålamod att vänta när det gäller sånt.

Ska också försöka hinna färdigt med sockarna till imorgon, så att de kan börja värma fötterna till beställaren.. :)

Hoppas ni får en fin fredag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela