Ny stickning..?

Publicerad 2012-04-29 19:49:33 i Stickade Babykläder,

Jag har lust att lägga upp en ny stickning, en babymössa eller en babykofta. Ett par vänner har just fått en underbar liten flicka, och nu vill man ju bara sticka små gulliga saker. Dock har jag redan två påbörjade stickningar, så jag tror jag göra bäst i att fortsätta med dem..

   
Ngn av de här från Drops?

Jag tror jag ska ta och dyka in bland alla fantastiska Ravelry-mönster. Där finns så otroligt mycket fint!

Eller.. jag borde kanske sticka klart sockarna..





Kommentarer

Postat av: Blenda

Publicerad 2012-04-30 12:10:55

Hej! Tack för din kommentar på min blogg, jag hittade mycket fint här hos dig också! Särskilt gillade jag dina Järvsövantar, de är fantastiska! (Och så har de ju tummar också... ;-D)



Ha en bra Valborg! /Blenda

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-05-01 17:26:32

Jag har stickat koftan några gånger, men lite olika varianter. Perfekt tv-stickning! Har sedan lääänge denna kofta i en orangeaktig färg upplagd, men jag hittar hela tiden så många andra roliga projekt. Mamma har stickat mössan, den blev superfin! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela