Broderat iPhoneskal, DIY

Publicerad 2012-01-04 18:38:15 i Blandat pyssel,

Jag vet inte om mitt broderade skal ska anses som färdigt, eller om jag ska brodera en bakgrund. Jag började brodera med en av de trådar som följde med kitet, den färgade av sig så nu är mitt vita skal svagt rosa på vissa ställen. Så ett råd; använd inte de medföljande trådarna!

Använder skalet som det är, tänker att jag alltid kan brodera bakgrund sedan.. (sedan brukar betyda aldrig). Hur som helst är jag nöjd, skalet blev precis som jag tänkt mig och det var ett superroligt projekt! :)

Beställde skalet från: http://connectdesign.co.kr/

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-01-04 19:12:39

Den är verkligen fin!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-04 21:35:10

Ditt är supersnyggt, nu vill jag repa upp mitt... Kanske knycker en liten blomma av dig...

:-)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-04 23:52:57

Jodå! Vissa växter är tacksamma att färga med och så ska man komma ihåg att man kan färga på alla nyanser av vitt-mörkgrått! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela