Överraskning!

Publicerad 2012-01-09 20:22:08 i Allmänt,

Första skoldagen för mig idag, efter ett studieuppehåll på två år. Kunskapen har hamnat längst in i minnesbanken, bakom en massa garnstumpar, stickor och virknålar. Mkt kunskap att ta in idag alltså, plus att jag börjat i en ny klass så det var en massa nya ansikten. När jag kom hem var det dags för första mötet med lilltrollets dagisfröken/förskolepedagog. Fullt upp hela dagen, många intryck och känslor.

Mitt i allt detta gick jag för att hämta posten, och vad hittade jag väl där? En överraskningstidning! Min fina vän Johanna har gett mig en prenumeration på Stickmagasin, tack snälla! Tidningen kom precis när jag behövde det som mest. Nu ska jag sätta mig ner i soffan med en kopp chai och min nya tidning!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-01-09 21:28:16

Å då får du du säga om den är bra :-) ser nått på omslaget som nella önskar sig ;-)

Postat av: Johanna B

Publicerad 2012-01-13 15:08:17

ååå vad roligt!! hihi. Den var du värd =) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela