Award

Publicerad 2012-05-12 10:19:02 i Allmänt,



Jag är så glad, jag och min lilla blogg har fått en award!
Det är min första award någonsin. Så himla roligt, en riktig humörhöjare! Tack Cecilia!


Liebster Blog Award är tänkt för bloggar med färre än 200 följare. Reglarna är såhär:
1. Man ska tacka den som givit awarden.
2. Länka tillbaka till givarens blogg.
3. Kopiera in award-bilden till bloggen!
4. Skicka awarden vidare till 3-5 bloggar som man tycker förtjänar att uppmärksammas.


De bloggar jag valt att skicka vidare awarden till är:
- Galen i pyssel
- Pysselfarmor
- Astrids Handarbeten



Kommentarer

Postat av: Astrid

Publicerad 2012-05-13 12:32:55

Tack!

Paris är en härlig stad. Massor med folk men ändå inte trångt.

En drömresa!!

Postat av: Erika

Publicerad 2012-05-14 09:00:55

Kul :), kikar på din blogg lite nu och då. är också en stick/virk fanatiker. så de e lite kul att titta på denna blogg :). //Erika

Postat av: Pysselfarmor

Publicerad 2012-05-15 00:06:51

Tack snälla du för awarden! Såg det inte förrän nu för jag har inte haft tid att vara aktiv på nätet....upptagen hela helgen med skojsiga saker

;-))



Tackar dig om någon vecka sådär......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela