FO: min cowl/halsduk/snurr/krage/halstub

Publicerad 2012-11-13 22:44:00 i Stickade Sjalar,

När mannen fick sig en ny halsduk blev jag allt lite avis, så det fick bli en till mig med. Jag ville ha en stor och gosig skapelse som man kan vira två varv runt halsen och det här är resultatet (ursäkta den urusla bilden, men bättre än ingen bild alls?).

Förresten! Jag har "bara" ngr cm kvar att sticka på min Caramel. Tror den kan bli riktigt bra!

Mönster till halstuben: Inget, lade upp 149 maskor och stickade runt, runt med mosstickning.
Rundsticka nr 8
Garn: Drops Love You II (färg 0607, ljusbrun). Stickade upp nästan exakt 4 härvor.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-11-14 14:30:10

Superduperduperfin!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela