Socklördag

Publicerad 2012-09-29 18:49:54 i Stickade Sockar,

Hör och häpna, alla trådar är fästa på vantarna jag stickat (flera färger = många trådar att fästa!). Nu ska de sköljas upp, och sedan ska jag visa dem för er. Jag är supernöjd!

Idag upptäckte jag att jag inte visat fler bilder på den randiga barnklänningen. Det finns en orsak, suck, jag har inte sytt i knapparna. De är iaf inhandlade (igår).

Just nu har jag ett par enkla sockar på stickorna, randigt som en polkagris. Ett par sockar till dottern, eller ngn annan med ungefär lika stora fötter, ska det bli..

Kommentarer

Postat av: Birgitta

Publicerad 2012-09-30 11:56:22

Jag hade också sock-lördag igår... Ska bli kul att se klänningen färdig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela