I'm back!

Publicerad 2013-09-30 22:31:00 i Allmänt,

Jag är tillbaka efter ett långt blogguppehåll, nästan ett år. Hoppas att någon läsare finns kvar?
 
Förklaringen till mitt "lilla" blogguppehåll är att jag varit gravid, och med detta kom illamåendet som ett brev på posten. Och ullgarn luktade sååå illa, kunde inte sticka en maska. Vilket jag inte gjort heller. Det enda som skapats av garn under denna tid är en virkad filt till bebisen, som föddes i slutet av juli. 
 
         
 
 
 
 
 
 
Sedan har vi köpt hus i vår/sommar, så det har blivit en hel del annat pyssel (mest av min man, eftersom jag rullade fram merparten av sommaren). Tapetsering, golvläggning och målning. Fint blir det, men vilket tid det tar! 
 
    
 
 
 
 
 
 
Med hösten kom också min handarbetslust tillbaka (och den var välkommen). Jag har börjat banta mitt garnlager, har stickat sockar, i samma mönster för enkelhetens skull. 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas någon läsare finns kvar, ska bli bättre på att uppdatera framöver! ;)
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-10-01 06:14:25

Välkommen tillbaka och grattis till bebis och nytt hus!

Postat av: Birgitta

Publicerad 2013-10-01 09:29:24

Vad roligt att du är tillbaka!! Och att det var idel roliga saker som höll dig borta. Nåja inte kul att må illa förstås men grattis till ny baby och nytt hus. Oj så många fina sockor. Jag jobbar också på garnlagret... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela