Ensamtid är lika med pluggtid

Publicerad 2011-12-19 14:28:31 i Allmänt,

Föriddagen har jag ägnat åt att baka bröd, nu när det är gjort tror jag att det mesta är ordnat inför julen. Det som återstår är att slå in den sista färdigstickade julklappen (har just sköljt upp den, så nu ska den torka) samt att köpa en liten julklapp till julklappsspelet. Har ni mycket kvar att ordna inför jul?

Alldeles nyss har sambon tagit med sig dottern till badhuset. Egentligen skulle de åka när jag bakade bröd, så jag skulle slippa ha en liten "hjälpreda" kring benen, men de kom inte iväg förrän nu. Ensamtiden blir nu pluggtid, ska försöka plöja igenom pärm nr 3 som är märkt "medicin". Blir att skumläsa lite för att fräscha upp minnet!

När hemmet blir tomt på folk så kommer alltid hunden och lägger sig vid mina fötter, hon tycker nog att det är skönt att få ha matte lite för sig själv.. :)

Kommentarer

Postat av: Astrid

Publicerad 2011-12-21 12:42:11

Håller tummarna för att du får Vantboken i julklapp:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela