Snöstorm på en fredag

Publicerad 2011-12-09 19:51:39 i Allmänt,

I eftermiddag har det varit riktigt busväder, snöat och blåst. På något sätt är det mysigt, dvs så länge man slipper vara ute allt för mycket.

I flera dagar har jag tänkt fota mina färdigställda projekt i dagsljus, men varje dag kommer jag på det först när jag nattar dottern. Glömsk! Kanske ska sätta en påminnelse på mobilen så jag kommer ihåg det imorgon.

Just nu stickar jag en julklapp, det var den nu fick se på bild igår. Mer än så kan jag inte visa förrän efter jul. Bara storleken blir bra så tror jag mottagaren kommer bli nöjd.

Nu är det snart bara två veckor kvar till jul. Är ni färdiga med alla julklappar, handgjorda och köpes?

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-12-10 08:09:28

Tack Tack :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela