Städning, tomtar och trådar

Publicerad 2011-11-25 23:27:25 i Stickade Babykläder,

Efter några timmars städning plockade jag och lillan fram adventsljusstakar, stjärnor och tomtar. En tomte "tappade" huvudet direkt han lämnade lådan, och dotter kommenterade det hela med "paja" (dvs den gick sönder). Karlssons klister är bra att ha i ett hem med småbarn, och jag kan meddela att tomten nu har återfått sitt huvud och verkar må bra igen.

Det är verkligen mysigt när man plockat fram julen, hemmet blir ombonat och varmt på något vis. Supermysigt!

Idag har vi haft besök så det har inte blivit så mkt stickande. Istället har jag fäst trådar på sockarna jag stickat senaste tiden, skönt att ha det gjort! Sedan har jag stickat lite på min poncho, perfekt stickning när man är lite mosig i hjärnan..

Imorgon väntar julklapps shopping! Natti !


Kommentarer

Postat av: Johanna b

Publicerad 2011-11-27 22:41:56

Ååå vilka fina! (skriver jag det till varje inlägg?) men jag tycker att du är superduktig, bäst helt enkelt =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela