Mönsterstickade barnsockar

Publicerad 2011-09-23 18:26:43 i Stickade Sockar,



Började aldrig sticka norrbottensvantar som jag skulle, istället började jag sticka ett par sockar till min dotter. Mönsterstickat ska det vara! Det är roligt att komponera ihop ett mönster när man har provdockan i närheten hela tiden, förhoppningsvis kommer sockarna passa perfekt då.

Dottern är snart två år, kallar man sockarna för barnsockar eller babysockar?

Bolibompa dags nu, så då fick jag några minuter till att uppdatera bloggen. Sedan blir det kvällsbestyren; kvällsfika och bokläsning och nattning. Därefter blir det lite egentid med stickning, te och film ("Hur många lingon finns det i världen?"). Hoppas ni får en mysig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela