Förra årets "synder"

Publicerad 2012-01-01 16:16:29 i Allmänt,

Om man som jag samlar färdigstickade/färdigvirkade projekt med ofästa trådar i sin korg, så får man då och då ha en "tråd-fästar-dag" (ingen fest direkt). Idag har jag kollat Vinterstudion samtidigt som jag fäst trådar på färdiga projekt, än är jag inte färdig.

Hoppas ni hade en härlig och glittrig nyårsafton. Vi tog det väldigt lugnt, hade en vän över på middag och sedan blev det film och stickning. Klockan elva vaknade lilltrollet och vägrade somna om ensam, så jag låg i sängen på tolvslaget och lyssnade på raketerna.. men det blev 2012 även om tolvslaget inte firades desto mer! :)

Nu ska jag ta middagspaus, renskav med potatis. Mums!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-01-02 14:32:54

Jag också en trådfästardag igår, eller snarare sagt kväll. Inte roligt alls, men man känner sig väldigt duktig nar man fått det gjort :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela