KÄRLEK

Publicerad 2012-07-03 21:05:36 i Allmänt,

Min kärlek och jag
 
Den 30 juni gifte jag mig med min drömprins (därav lite glest med uppdateringar den senaste tiden). Vi fick en underbar bröllopsdag, jag är fortfarande helt uppfylld av lycka och kärlek. Så många av våra nära och kära kom för att fira med oss, jag blir helt varm i hjärtat bara jag tänker på det. Så många fina tal och så mycket kärlek. Jag är så tacksam! Och lycklig!
 
 
Min mamma har sytt min fina brudklänning. Den var allt jag någonsin hade kunnat drömma om, passade mig perfekt. Jag kände mig som en prinsessa, med världens snyggaste prins!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-07-04 09:16:17

Stort grattis till er båda!
Ni är verkligen jättefina!

Postat av: Birgitta

Publicerad 2012-07-04 14:48:43

Det känns genom datorn till och med, jag sitter här och ler - ni är SÅ fina och klänningen underbar! Stort grattis!

Postat av: Cecilia

Publicerad 2012-07-04 21:34:43

Men så fina ni är, båda två! Stort grattis! Var rädda om varandra!

Postat av: Blenda

Publicerad 2012-07-05 20:11:40

Åh, grattis, så himla fina ni är! Och vad roligt att din man har traditionella kläder! Kanonfint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela