Suck..

Publicerad 2012-07-12 22:27:37 i Stickade Sjalar,

.. garnet räckte inte. 6 varv kvar plus avmaskning återstår av mönstret, och garnet är slut. Det blir alltså garninköp och en garnkostnad på en sisådär 15 kr/varvet för de sista varven. Surt! Funderade ett tag på att använda ett alpaca-garn i liknande färg som jag har liggande hemma (sjalen stickar jag i drops lace). Bestämde mig dock för att köpa ett nytt nystan lace imorgon, har ju trots allt lagt ner väldigt mkt tid på sjalen och jag vill inte riskera att bli missnöjd. Men det svider att köpa ännu ett naturvitt nystan, nu jag vill sticka med färg!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-07-14 08:08:35

Tack för recensionen :-)
Jag får prova ett nummer i taget. Får gå efter utsidan ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela